شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام دوستان

ساعت دماسنج
+ هيچيم و هيچکس نخرد هيچ را به هيچ... اي روزگار ، درگذر از چون و چند ما... . . . طالب آملي
روزگار با قيمت گذاري ارزش فردي را تعيين نمي کند هيچ بودن دليل پوچ شدن نيست آدم بايد از من خالي شود در منيت يار عيان و پيدا شود تا از من خود خالي نشوي چگونه با من او مبتلاي يافتن خويش شوي مردم نامي شدم و بار ديگر مي ميرم و آنجاست که هر چه خواهد او
sobhan
دلِ خوش???????
بعدی همه 10 نظر قبلی
{a h=u4e46d74210332323}sobhan{/a} درود بر کاربر قديمي سبحان . شما را کسي فراموش نمي‌کند چون با يک کلمه دل خوش موجبات دلسردي کاربران را فراهم کرديد و هيچ ايده تازه اي هم از خود بروز نداديد تا بفهميم چگونه ميشود الکي خوش نبود . خود من يکي از همانهايي هستم که مطرح کرديد دارد دست و پا مي زند اما هيچوقت دليل آنرا متوجه نخواهيد شد . حالا هم که لب به سخن گشوديد
{a h=u4e46d74210332323}sobhan{/a} بسيار دير شده و خودتان مي‌بينيد که مثل سابق نيست اما خود من احتياج به حضور هيچکسي ندارم و اگر هم پستي در اين باب گذاشته ام فقط بخاطر همان چند نفري بود که حضور دارند . بنظرم دست از آن وبلاگ و کاربري قبلي بردار و با همين که آمدي بيا ببين اينجا چه امکاناتي دارد که از آن بي خبري :)
polly
103/1/1
ون بلد نيستي اومدي من يادت بدم ولي در کل ديگران گفتند ما ياد نگرفتيم حالا تو اومدي از ما که برماست بر خود يادي کني و بي پروا سخني را نصيب ما کني و لفظي زير زبوني از ما بگيري و هيچ با خود نبري و به ما چي را غلب کني
polly
غزل تو اينجايي و اين شگفت انگيزه
+ آن کس که شناخت ذوقِ تنهايي از سايه‌ي خويشتن گريزان است..‌. #صائب_تبريزي
@};-
سايه مولي اگر شد بر ما استوار و پا برجا آگر نرفتيم به خطا و نشستيم بيعت را آنجا که غيرت و شهامت و يقين و سليم و جانان و کريم و صادق طريقت حيدريان نايب امام عصر عج آقام سيد علي س و علمدار صحراي احمر حضرت آقا ذوليمين سيد مجتبي د ظ ع ذريه اي شريف باور شتابان بر محلکه دين و ايمان مکتبيان حيدري جاويد و استوار مي فهمي تنهايي نباشد سايه ترديد و قائم آل محمد بر آن حقيقت کاشف و حاضر است
انشاالله الرحمن الرحيم مکتب حيدري باقي و جاويد از براي بيعتمداران اين مکتب حافظان و جان برکفان خاندان امام مطلق سيد علي س و آقام سيد مجتبي حيدر ثاني و دگر اولاد صالح و بصير و شجاع آل محمد ص تا هرکجا که عالم ادامه يابد و اولادش و ذريگانش وجود بابرکت و قادر و شافع اش در جهان بذر افشان و باقي اين است آن مسير و آن يقين آن باور سترک و جاويد براي جان برکفان حيدري و حيدريه در اين باور مکتب حيدري
+ [تلگرام] در کار خير حاجت هيچ استخاره نيست اينقدر بين رفتن وماندن نمان؛ بمان . . . محسن عرب خالقي
2-دست خط
هيييي
در کار خير و در طريقت جاويد صيانت از ولايت مطلقه فقيه آنجا که اين دنيا و آن دنيا و جهان چشم دوخته بر رسالت مکتب حيدري که صيانت از نائب حضرت وليعصر ارواحنا فداه امام مطلق سيد علي س و سلاله باور و حيدر ثاني اش علمدار صحراي احمر استخاره کجا يابد مکان و زمان جايي که اين آئين و اين طريقت که بايد با نابودي صهيونيست جهاني هر چه رزل و هرچه صهيونيست نابود تا اين خوف تبديل شود منتج به ظهور
انشاالله الرحمن الرحيم
+ گفتم از کار برد مرا خنده کردنت خنديد و گفت من به تو کاري نداشتم ... . . . وحشي بافقي
ولي هرچه بود کار ما بود با آن يار شيرين سخن و گلگون سيماي باشرف و با صلابت اش آنکه از ثمرات آن شجره طيبه اهل بيت ولايت و امامت باشد که مي‌شود ختم به ظهور منجي عالم بشريت مهدي مصطفي عج جانم به طريق و به وجود پاکش روان بر شمشير جهاد در رهش چگونه شود کارش با ما به پايان رسد آنجا که اميد وصالش بر ما خاتم به هيج فرض و هيچ دليل و منظري ختم و به پايان نرسد الي بعد شفاعت اش
+ [تلگرام] و پنجره‌اي که رو به قاب خنده‌هايت باز نشود هيچ فرقي با ديوار ندارد... . . . مرتضي فتحي
:)@};-
* کميل *
مثل هميشه عالي
براي من تبسم اش آنگه مکتب حيدري شده مسير و مکتب حيدريان و حيدريه بانوان طريقت کوثر حضرت حيدر حي و ثاني اش همان يسارا و ذوليمين به کف داده جان و غيرت و بيعت که هستي بر کاشان تا جهان بر سپهر و کيان عشاق جان بر کف اش باقي است شويم آنجا که صحراي احمر شود محل دنيوي ما براي اداي. دين بر صاحب الزمان مهدي غائب از انظار من و ما والله تبسم نرود به غيرت آن لبيک حيدري هر وقت لحظه پرکشيدن است
+ من از آن کشم ندامت که تو را نيازمودم تو چرا ز من گريزي که وفايم آزمودي ... .. ‌. رهي معيري
*ري را
جز اين قَدَر نتوان گفت در جمال تو عيب/که وضع مِهر و وفا نيست روي زيبا را
{a h=shaerekochak}ري را{/a} تو خود از کدام شهري که ز دوستان نپرسي؟ / مگر اندر آن ولايت که تويي، وفا نباشد...؟
همه 5 نظر
{a h=shaerekochak}ري را{/a} :'(
عيدتون مبارک
+ پناه مي برم به خدا ... از شر اين آدم ها ... از شر خودم .....
* وکيل *
:)
*ري را
از شر خودم
همه 7 نظر
https://nullland.xyz/
استاد غير از شر آدما مي‌شود از عشقشون بدتر هم به خدا پناهنده گي سياسي تا جايي که سر هفته براي بريدنش اقامت دائيم وحتي در مواردي پناهندگي عشقولانه هم دريافت نمود
http://nilbook98.parsiblog.com/Old/Feeds/ :)
بر. منکرش لعنت اگر بخواهيم غير آن باشيم که هستيم
+ سر به سر طومار زلفت شرح ِ احوال ِ من است مو به مو فهميده ام اين مصرع ِ پيچيده را ... . . . نجيب ِ کاشاني
*ري را
عکس ؟ :)
ميذارم الان :)
بعدی همه 21 نظر قبلی
زلف به زلف شرحه به شرحه سخن از يار نظرکرده ماست. تعبير آن اينست هرچه نظر است بر رخ يار نظرکرده ماست.
هرچه نظر است و آنچه بر حضر است از دوري يار شيرين سخن من است. هرچه دور است و هر آنچه از سر عيب است نهفته و دور گشته از رخ و خاطر معشوقه من و ماست.
+ [تلگرام] امن تر از حرمت نيست، همان بهتر که کودکِ گمشده در صحن تو پيدا نشود . . . #محمد_رسولي
?????? شعر اگر از تو نگويد همه عصيان باشد زنده در گور غزلهاي فراوان باشد . التماس دعا
+ [تلگرام] اعياد شعبانيه تون مبارک :)
+ #معرفي_کتاب *نخل و نارنج* وحيد يامين پور تاريخ جنگ‌هاي ايران و روس، حضور انگلستان، امپراتوري عثماني و … از جمله موضوعاتي هستند که نويسنده در اين رمان، به جز زندگي شيخ انصاري و تاريخ علماي شيعه به آن‌ها پرداخته است. زمان معاصر شيخ مرتضي انصاري، در دوره قاجار بوده است.
نويسنده در صفحه اول کتاب، پيش از شروع متن داستان آورده است: «نخل و نارنج» روايت شور و شوق شيخ اعظم، خاتم‌الفقها و المجتهدين، مرتضي انصاري است که همچنان به‌عنوان نگين درخشان علم و تقوا ستايش مي‌شود. آنچه مي‌خوانيد، داستاني است که هرچند به قلم خيال نگاشته شده است، کوشش شده بر اسناد و واقعيت‌هاي تاريخي استوار باشد.
در *قسمتي از اين کتاب* مي‌خوانيم:بازار نجف از هفت شاخه به حرم منتهي مي‌شد و آن راهي که مرتضي مي‌آمد از سمت شرق و در مقابل ايوان طلا به حرم مي‌رسيد. چند نفر با لباس‌هاي بلند عربي در حال بازگشت از نماز جماعت ظهر و عصر بودند. از اقامه نماز چيزي نگذشته بود و هنوز خادمان حرم درها را نبسته بودند. مرتضي نعلينش را بيرون حرم از پا درآورد و به سمت درگار چوبي رفت.
همه 7 نظر
* نخل و نارنج/وحيد يامين پور/انتشارات کتاب جمکران*
خيلي خوب و تاثيرگذاره اين کتاب
+ #معرفي_کتاب کآشوب حجم عجيبي از اتفاقات بسيار خوب را در خودش رقم زده است. افراد گوناگون با نگاه ها و حس و حال هاي مختلف يک واقعه را تعريف کرده اند اما وقتي وارد روايت ها مي شوي، حس مي کني هر روايت به دنيايي غير از روايت ديگر تعلق دارد.
اين پراکندگي را جز در يک چيز، يعني پايبندي به روايت واقعي، در بقيه ي موارد مي توان ديد؛ از سبک روايت و اينکه مثلاً راوي چندم شخص است تا مضمون روايت ها و اينکه هر نفر به کدام بخش از اين رويدادِ واحد اما پر جزئيات پرداخته . اصلاً وقتي کآشوب را مي خواني ناگهان يکه مي خوري که وه! در اين حادثه ي تکراريِ دم دستي که همه هم ديده ايم، چقدر اتفاق نديده و زاويه ي نرفته هست.
*شخصيت هاي روايت ها بسيار متنوع اند: از منبري و روضه خوان و هيأت دار و گريه کن و خادم و خادمه ي هيأت گرفته تا عاشوراپژوه و حتي عاشوراپرهيز و حتي تر بچه ي شش ساله ي مردِ روضه خوان.*
بعدی همه 14 نظر قبلی
{a h=khckdk}غزل صداقت{/a} آره اگه زحمتي نيست
http://maysan.parsiblog.com/Old/Feeds/ چشم
+ [تلگرام] عيدتون مبارک :)
عيد شما هم پساپس مبارک
mp3 player شوکر
-2714
رتبه 0
0 برگزیده
14 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
-2714 عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top